mercredi 16 juin 2010

AAPL



CUPERTINO, Calif., June 16 11:41 ET/FirstCall/ -- Apple and its carrier partners took pre-orders for more than 600,000 of Apple's new iPhone 4. It was the largest number of pre-orders Apple has ever taken in a single day and was far higher than we anticipated, resulting in many order and approval system malfunctions. Many customers were turned away or abandoned the process in frustration. We apologize to everyone who encountered difficulties, and hope that they will try again or visit an Apple or carrier store once the iPhone 4 is in stock.

Il ne faut pas être surpris ...seulement 1.2% du float qui est shorté...personnes ne pari sur une débacle du titre à court et moyen terme...même à 267$ l'action.

Moi je suis "hold" sur mes 20 parts à 233$ achetées "live" sur R.P le 21 mai dernier.

3 commentaires:

Anonyme a dit…

Ouin gerry, tu vas faire la passe avec Apple!

J'essais de trouver quelques titres payant à moyen terme... il y en a trop! je ne sais pas quoi choisir entre les no-debt ou high cash ou equivalent comme Apple...

Microsoft par exemple: 42 billion in cash right now!

GERRY a dit…

271$ en ce beau jeudi après-midi
hold

GERRY a dit…

à Anonyme...

GOOG?..peut-être